Caminada del 27 de maig

Avui hem fet l’última caminada de la temporada.
Aquí teniu les fotos.

Us esperem a tots a la tornada de les vacances.
Bones vacances a tothom!!

Fins a la tornada!.

Diumenge 27 de maig!!

L’últim diumenge d’abril (el 29), no es va poder fer la caminada habitual….plovia mooooolt!!!!!, per tant aquest diumenge 27 es farà el mateix recorregut.

A continuació us recordem la fitxa tècnica:

Caminada pels voltants de Cardedeu V

Distància aproximada: 9,5 km.

Horari: 2,20 hores

Desnivell: 140 m. Aprox-

Sortida a les 10 del mati de la Plaça Sant Joan.

Agafarem el Carrer Vilaseca, cap a Ponent, vorejarem  el Parc dels Pinetons i unes instal·lacions esportives. Continuarem per l’Avinguda Montells, cap a Can Montells, carreró ombrejat de pins pinyoners que s’enlaira suaument.  A dalt de la pujada agafarem el trencant de l’esquerra al Bosc de Can Montells i seguirem el camí carener fins arribar a una fàbrica del Marital. Allà girarem a la dreta i passarem per un corriol fins arribar a un camí ample. Tombarem a  la dreta i pujarem cap al Pi gros,( que ja no hi es). Caminarem una estoneta en pla i quan trobem un encreuament, tombàrem a l’esquerra. Farem una baixada i una pujada, i un cop a dalt, que és la Serra de Can Sabater, girarem a l’esquerra i poc després a la dreta. Baixarem pel camí com si anéssim a Marata. Un cop a l’encreuament de Marata, nosaltres girarem a la dreta cap a Can Carbonell. Al arribar al trencall de Can Carbonell, nosaltres continuarem recta  pujarem per un corriol fins arribar al camí principal que porta a Can Jo. Un cop allà, agafarem el camí de tornada a Cardedeu. Si el terra està sec, farem una part de la tornada per dins del bosc fins arribar altre cop a la Serra de Can Montells i seguidament al Parc Pompeu Fabra on donarem per acabada aquesta caminada.

Fins diumenge!!

Torna el Taitxí

Els dimarts de 10h. a 11h. al lloc de sempre, Parc de la Penya, ens trobarem de nou per tal de continuar amb els exercicis de taitxí . Veniu amb roba còmoda i adequada al temps. No cal que us hi apunteu, veniu amb prou temps per començar puntualment i ja està.

Es una activitat oberta a tothom.

Us hi esperem!!

images

Caminada V pels voltants de Cardedeu

Fitxa tècnica:

Distància aproximada: 9,5 km.

Horari: 2,20 hores

Desnivell: 140 m. Aprox.

Sortida a les 10 del mati el proper diumenge 29 d’abril de la Plaça Sant Joan.

Us hi esperem!!

Caminada de Març

Aquest mes la caminada  serà aquest diumenge 25 .…aquí en teniu els detalls:

Caminada pels voltants de Cardedeu IV

Fitxa tècnica:

Distància aproximada: 9 km.

Horari: 2,10 hores

Desnivell: 140 m. Aprox.

Sortida a les 10 del mati de la Plaça Sant Joan.

Agafarem el Carrer Vilaseca, cap a Ponent, vorejarem  el Parc dels Pinetons i unes instal·lacions esportives. Continuarem per l’Avinguda Montells, cap a Can Montells, carreró ombrejat de pins pinyoners que s’enlaira suaument. De seguida es descobreix a la dreta l’amplia vall de la Coma, amb el Montseny a l’horitzó.

Cruïlla de pistes, al llom de la serra i a l’entrada del bosc de pins i alzines. Agafarem a la dreta. Aquesta pista travessa la Coma. Des de aquí, divisarem els Masos de Can Nicolau, Can Suari, i Can Pere Xic. A l’horitzó es perfila la Serrelada del Corredor i  la Torre del Moro. La pista avança pel llom de la serra.

La pista puja pel llom d’un contrafort, la serra de Can Montells, que separa la vall de la Coma del sot de d’Omell. Vorejant el camp s’entra momentàniament al bosc d’en Clos, d’alzines i pi blanc. Des de aquí podrem contemplar una altre vista espectacular del Montseny.

Un cop a dalt de la carena, ens dirigirem a la dreta, cap a Can Jo, Al arribar-hi, girarem a l’esquerra, i ens endinsarem una estoneta en un altre bosc d’alzines. De seguida entrarem al bosc de Can Suari i continuarem per aquest camí una bona estona.

Abans d’arribar a l’encreuament de Corro d’Amunt, Cànoves i Sant Hilari, girarem a la dreta.

Passarem per Cal Ametllatà i baixarem a la dreta cal a Can Carbonell. Un cop a baix, anirem cap a la dreta i pujarem fins arribar altre cop a Can Jo. Continuarem pel mateix camí de la pujada i anirem baixant cap a Cardedeu.

Baixarem per l’Avinguda Montells fins arribar al Parc dels Pinetons.