TORNEN LES CAMINADES

Com l’any passat, la Remei ens guiarà pels camins dels voltants de Cardedeu. Les trobades seran a la plaça de Sant Joan (ajuntament) a les 10h cada darrer diumenge de mes i la primera de la temporada serà el 28 d’octubre.

ajuntament cardedeu

Aquí teniu més informació:

CAMINADA PELS VOLTANTS DE CARDEDEU (VI)

Distància aproximada: 8,5 km.

Horari: 2 hores

Desnivell: 140 m. Aprox.

Agafarem el Carrer Vilaseca, cap a Ponent, vorejarem  el Parc dels Pinetons i les instal·lacions esportives. Continuarem per l’Avinguda Montells, cap a Can Montells, carrer ombrejat de pins pinyoners que s’enlaira suaument. De seguida es descobreix a la dreta l’amplia vall de la Coma, amb el Montseny a l’horitzó.

Cruïlla de pistes, al llom de la serra i a l’entrada del bosc de pins i alzines. Agafarem el camí que baixa cap a Can Montells Nou, passarem per la font del Clavetaire i farem la Pujada del Baster. Un cop a dalt ens trobarem a la serra de Can Sabater, girarem a la dreta i al cap d’uns pocs metres, girarem a l’esquerra en direcció a Can Sabater. Aquí hi trobarem uns quants magraners.  Una vegada a baix, girarem a l’esquerra i després a la dreta.  Després pujarem cap a Can Carbonell. Un cop a dalt de la carena, girarem a la dreta i des d’allà, podrem gaudir d’unes vistes magnifiques dels Cingles de Bertí.  Continuarem per aquesta carena, passant per un camp d’oliveres, cap a Can Jo. Un cop allà, agafarem altre cop el camí de la Serra de Can Sabater i girarem a l’esquerra per baixar ja cap a Cardedeu. Depèn del  dia que faci, ho farem pel camí o per dins del bosc.

En arribar al parc Pompeu Fabra donarem per acabada la caminada.

NOVETATS AL TAI-TXÍ

tai-txí-18-web

Hem començat les sessions de Tai-txí al Parc de la Penya. Per causes personals en Bep ha hagut de canviar el dia. Ara serà els dilluns a les 18h. A mesura que el dia s’escursi s’adaptarà el lloc de trobada. Només cal que ens feu un correu per saber que vindreu. L’entorn sol és tan meravellós que ja et transporta a un espai de tranquil·litat favorable a la introspecció.

TAI-TXÍ AL PARC

YING-YANG

Tornen les sessions de Tai-txí al Parc de la Penya, però amb alguns canvis.

En Bep conduirà les sessions els divendres de 18h a 19h i seran GRATUÏTES.

Començarem el proper 5 d’octubre i només cal que ens escriguis un correu.

Porta roba còmoda i disposa’t a fer un treball mental i físic relaxant en un entorn preciós.

A mesura que la llum minvi anirem adaptant l’horari.

TORNA LA MANDOLINA!!

mandolina 18

Reprenem les classes de mandolina que vam iniciar el curspassat amb un èxit considerable que va obligar a fer dues sessions les tardes de dimecres.

Enguany seguirem a la sala d’actes de la biblioteca Marc de Vilalba els dimecres, però canviem una mica l’horari. les sessions seran de 45 minuts la primera sessió de 18’15h a 19h i la segona de 19h a 19’45h.

Començarem el 3 d’octubre i acabarem el 19 de juny i farem les mateixes festes que a les escoles.

Recordeu que no cal saber música i que les classes les impartirà la Isabel Curto i seran GRATUÏTES! Només cal que ens escriguis un correu i portis la teva mandolina.

Bona música!

S’ACABA EL CURS DE MANDOLINA!

Arriben les vacances escolars i nosaltres també ens donem un temps de descans. La Isabel Curto ha fet classes de mandolina gratuïtes des del 7 de març fins al 27 de juny.  En principi es va plantejar de fer un sol grup, però en veure clarament que hi havia nivells molt diversos, els va agrupar en dos. Les classes han estat els dimecres a la sala d’actes de la biblioteca. Si us hi voleu apuntar, poseu-vos en contacte amb el Banc del temps. La Isabel té la intenció de continuar al setembre!

banda definitiva

Diumenge 27 de maig!!

L’últim diumenge d’abril (el 29), no es va poder fer la caminada habitual….plovia mooooolt!!!!!, per tant aquest diumenge 27 es farà el mateix recorregut.

A continuació us recordem la fitxa tècnica:

Caminada pels voltants de Cardedeu V

Distància aproximada: 9,5 km.

Horari: 2,20 hores

Desnivell: 140 m. Aprox-

Sortida a les 10 del mati de la Plaça Sant Joan.

Agafarem el Carrer Vilaseca, cap a Ponent, vorejarem  el Parc dels Pinetons i unes instal·lacions esportives. Continuarem per l’Avinguda Montells, cap a Can Montells, carreró ombrejat de pins pinyoners que s’enlaira suaument.  A dalt de la pujada agafarem el trencant de l’esquerra al Bosc de Can Montells i seguirem el camí carener fins arribar a una fàbrica del Marital. Allà girarem a la dreta i passarem per un corriol fins arribar a un camí ample. Tombarem a  la dreta i pujarem cap al Pi gros,( que ja no hi es). Caminarem una estoneta en pla i quan trobem un encreuament, tombàrem a l’esquerra. Farem una baixada i una pujada, i un cop a dalt, que és la Serra de Can Sabater, girarem a l’esquerra i poc després a la dreta. Baixarem pel camí com si anéssim a Marata. Un cop a l’encreuament de Marata, nosaltres girarem a la dreta cap a Can Carbonell. Al arribar al trencall de Can Carbonell, nosaltres continuarem recta  pujarem per un corriol fins arribar al camí principal que porta a Can Jo. Un cop allà, agafarem el camí de tornada a Cardedeu. Si el terra està sec, farem una part de la tornada per dins del bosc fins arribar altre cop a la Serra de Can Montells i seguidament al Parc Pompeu Fabra on donarem per acabada aquesta caminada.