Juguem a Scrabble!

sscrabble

Sí, per fi! S’ha creat un nou grup per jugar a Scrabble.

On?: al bar-braseria Can Ferran, avinguda Rei en Jaume, 30, (davant del Caixa store)

Quan?: Tots els dilluns a 2/4 d’11 del matí.

Sereu benvinguts tant si sabeu jugar-hi com si no (ja n’aprendreu!).

Els interessats envieu un correu al Banc del temps o aneu-hi directament una mica abans de l’hora.

Caminada 2 24/11/19

20171020_095655_HDRSortida a les 10 del mati de la Plaça Sant Joan. Durada: 2h 20′

Distància aprox: 9,5 km. Desnivell: 140 m aprox.

Agafarem el carrer Vilaseca, cap a Ponent, vorejarem el Parc dels Pinetons. Continuarem per l’Avinguda Montells, cap a Can Montells, carreró ombrejat de pins pinyoners que s’enlaira suaument. A dalt de la pujada agafarem el trencall de l’esquerra al Bosc de Can Montells i seguirem el camí carener fins arribar a una fàbrica del Marital. Allà girarem a la dreta i passarem per un corriol fins arribar a un camí ample. Tombarem a la dreta i pujarem cap al Pi gros (que ja no hi és). Caminarem una estoneta per pla i a la cruïlla tombarem a l’esquerra. Farem una baixada i una pujada, i un cop a dalt, que és la Serra de Can Sabater, girarem a l’esquerra i poc després a la dreta. Baixarem pel camí com si anéssim a Marata. Un cop a l’encreuament de Marata, girarem a la dreta cap a Can Carbonell. En arribar al trencall de Can Carbonell, continuarem de dret i pujarem per un corriol fins arribar al camí principal que porta a Can Jo. Un cop allà, agafarem el camí de tornada a Cardedeu. Si el terra està sec, farem una part de la tornada per dins del bosc fins arribar un altre cop a la Serra de Can Montells i seguidament al Parc Pompeu Fabra on donarem per acabada aquesta caminada.

No cal que us incriviu enlloc, presenteu-vos-hi directament. Sereu benvinguts , també amb gossos.

Nou grup de SCRABBLE

Aquest dissabte 9 de novembre a la tarda es faran un seguit d’actes lúdics, gastronòmics i d’intercanvis d’idees socials i polítiques. S’emmarca dins de la proposta del Tsunami democràtic i el Banc del temps hi participarà amb una sessió de Scrabble.
Serà una bona ocasió per conèixe’ns i començar a gestar el grup estable de Scrabble de Cardedeu. Ens trobarem a la plaça de Sant Corneli, a les 4 de la tarda.

scrabble

Scrabble és el clàssic joc de taula per a divertir-te lletrejant paraules. Els jugadors han de enfrontar-se al desafiament de lletrejar paraules creuades sobre un tauler de joc usant fitxes amb lletres, que tenen valors diferents. També han de tractar d’aconseguir la major puntuació possible, que s’obté a partir del valor de cada lletra i de les caselles amb premi del tauler de joc. Les paraules es poden escriure horitzontalment o verticalment i han d’usar com a mínim una de les fitxes del tauler de joc. Els jugadors han de fer servir les seves fitxes per crear paraules a les caselles del tauler per tal d’obtenir la puntuació més alta. Scrabble és més que un joc per millorar el vocabulari, descobrint paraules noves en cada partida.

Atenció plena, meditació o mindfullness

Vida i FAS JOC- 2 defEl Banc del Temps ofereix la possibilitat de formar part d’un “grup experimental” d’un nou mètode d’atenció plena: FAS (FA=fàcil i S=senzill). Impartit per Elena Martínez Arbiol.
Lloc:    Sala Eureka, Àngel Guimerà,126  https://goo.gl/maps/JfWg4Pu1j7tVz4TV7

Dates:

• Presentació del mètode i creació del grup: 9 de novembre de 10h a 13h.
  • Reunions setmanals: A partir del dilluns 11 de novembre fins al 16 de desembre, de 19:30h a 21:30h.

Objectius:

1. Ús del mètode
  2. Estudi del seu potencial, com a eina transformadora de la nostra relació amb la ment, el cos i les emocions. Per això és imprescindible comprometre’s amb la pràctica del mètode i l’assistència a les reunions.

Material dia 9 : Màrfega, bolígraf i un sobre (mida postal).

Les sessions són gratuïtes i obertes a tothom: adolescents, joves o adults sense o molt poca experiència prèvia en mètodes d’atenció plena (meditació o mindfullness).  No cal ser del Banc del Temps, però les places són limitades, de manera que si estàs interessat/da en formar part d’aquest grup experimental cal que escriguis un correu a:  bancdeltempsdecardedeu@gmail.com per reservar plaça.

Espai per a fitxers adjunts

Suspenem les activitats

Per causa de la gravetat de la sentència dictada contra 9 dels nostres presos polítics, suspenem les activitats d’aquesta setmana.

Com a ciutadans que volem un món millor no podem restar impassibles davant de tanta maldat.

Recordem el versos de Vicent Andrés Estellés:

No et limites a contemplar

aquestes hores que ara vénen,

baixa al carrer i participa.

No podran res davant d’un poble

unit, alegre i combatiu.

Risoteràpia, més infos

Com ja us vam dir, el proper dissabte 26 d’octubre farem una sessió de RISOTERÀPIA  i JOC CREATIU adreçat a adults. Anirà a càrrec de la Mariona Royo i serà de 10h a 12h a la Sala Sarau.

Cal que porteu algunes coses:

• roba còmoda
  • aigua
  • manteta
  • matalàs de ioga o càmping (esterilla)

Ja tenim un grup d’inscrits, però encara hi ha places. Com més serem, més riurem! Si us hi voleu apuntar, escriviu un correu al banc del temps

1a caminada del curs 27/10/19

Sortida a les 10 del mati de la Plaça Sant Joan.  Durada: 2 hores
Distància aproximada: 8,5 km. Desnivell: 140 m. aprox.

Agafarem el Carrer Vilaseca, cap a Ponent, vorejarem el Parc dels Pinetons i continuarem per l’Avinguda Montells, cap a Can Montells, carreró ombrejat de
pins pinyoners que s’enlaira suaument. A mitja pujada agafarem el trencall de l’esquerra i entrarem en un petit bosquet. Travessarem el camí de terra que va a parar al barri de la Creu i continuarem pel bosc. En arribar a un camí ample, l’agafarem cap a l’esquerra durant 1 km aproximadament. Passarem pel costat de l’empresa Deumal i anirem per un caminet al costat d’un bosc d’avets.
Arribarem al camí ample, girarem cap a la dreta i pujarem fins arribar a la Serra de Can Sabater. Allà girarem cap a l’esquerra i anirem a la dreta en direcció a Marata.
Quan siguem a la cruïlla veurem una noguera. Agafarem el trencall de la dreta. Aquí tenim una molt bona vista del Montseny. Continuarem un bon tros per aquesta pista i quan arribem a l’alçada de la cruïlla de Can Carbonell, continuarem de dret i en pocs minuts girarem, primer a la dreta i després a l’esquerra en direcció a Can Sabater. Així serem un altre cop a la Serra de Can Sabater, girarem a la dreta i al cap de poc tros agafarem el camí de l’esquerra que baixa (es diu pujada del Baster), passarem per la font del Clavetaire i per Can Montells Nou. Dalt de la carena tornarem a ser a la Serra de Can Montells. Finalment, baixarem per l’Avinguda Montells fins arribar al Parc dels Pinetons.