Diumenge 26.març.2017

Distància aproximada: 8,5 km

Horari: 2 hores

Desnivell: 140 m. Aprox.

Sortida a les 10 del mati de la Plaça Sant Joan.

Agafarem el Carrer Vilaseca, cap a Ponent, vorejarem  el Parc dels Pinetons i unes instal·lacions esportives. Continuarem per l’Avinguda Montells, cap a Can Montells, carreró ombrejat de pins pinyoners que s’enlaira suaument.  A mitja pujada agafarem el trencant de l’esquerra i entrarem  en un petit bosquet.  Travessarem el camí de terra que va a parar al barri de la Creu i continuarem pel bosc.

Al arribar a un camí ample, l’agafarem cap a l’esquerra durant 1 km. aproximadament.  Passarem pel costat de l’empresa Deumal i anirem per un caminet al costat d’un bosc d’avets.

Al arribar al camí ample, girarem a la dreta i pujarem fins arribar a la Serra de Can Sabater. Un cop a dalt, girarem a l’esquerra i anirem a la dreta en direcció a Marata.

Al arribar a la cruïlla, hi trobarem una noguera. Agafarem el trencall de la dreta. Aquí tenim una molt bona vista del Montseny.

Continuarem un bon tros per aquesta pista i quan arribem a l’alçada de la cruïlla de Can Carbonell, nosaltres continuarem recta i en pocs moments girarem, primer a la dreta i després a l’esquerra en direcció a Can Sabater.

Al arribar altre cop a la Serra de Can Sabater, girarem a la dreta i al cap de poc tros agafarem el camí de l’esquerra que baixa  (es diu pujada del Baster),  passarem per la font del Clavetaire i per Can Montells Nou.

Quan arribem a dalt de la carena, tornarem a ser a la Serra de Can Montells. Baixarem per l’Avinguda Montells fins arribar al Parc dels Pinetons.