Nova caminada

Hola!!

El proper 26 de febrer a les 10 del matí ens trobarem per fer una nova caminada.

Caminada pels voltants de Cardedeu

Fitxa tècnica:

Distància aproximada: 8,5 km.

Horari: 2 hores

Desnivell: 140 m. Aprox.

Sortida a les 10 del mati de la Plaça Sant Joan.

Agafarem el Carrer Vilaseca, cap a Ponent, vorejarem  el Parc dels Pinetons i unes instal·lacions esportives. Continuarem per l’Avinguda Montells, cap a Can Montells, carreró ombrejat de pins pinyoners que s’enlaira suaument. De seguida es descobreix a la dreta l’amplia vall de la Coma, amb el Montseny a l’horitzó.

Cruïlla de pistes, al llom de la serra i a l’entrada del bosc de pins i alzines. Agafarem a la dreta. Aquesta pista travessa la Coma. Des de aquí, divisarem els Masos de Can Nicolau, Can Suari, i Can Pere Xic. A l’horitzó es perfila la Serralada del Corredor i  la Torre del Moro. La pista avança pel llom de la serra.

La pista puja pel llom d’un contrafort, la serra de Can Montells, que separa la vall de la Coma del sot de d’Omell. Vorejant el camp s’entra momentàniament al bosc d’en Clos, d’alzines i pi blanc. Des de aquí podrem contemplar una altre vista espectacular del Montseny.

Un cop a dalt de la carena, ens dirigirem a la dreta, cap a Can Jo, Al arribar-hi, girarem a l’esquerra, i ens endinsarem una estoneta en un altre bosc d’alzines. Continuarem una bona estona per una pista planera, el camí de Marata,  on podrem gaudir de les vistes de la Serra de Can Sabater, a l’esquerra i a la dreta vistes sobre Corro d’Amunt i al fons els Cingles de Berti.

Passarem per un camp d’oliveres i després girarem a l’esquerra, cap a la vall de sota Can Sabater.

Pujarem cap a Can Sabater, i girarem a la dreta. A l’encreuament. Girarem a l’esquerra per la Pujada del Baster (en aquest cas la baixarem). Passarem per la Font del Clavetaire, pel costat de Can Montells Nou i arribarem a dalt de la carena de la Serra de Can Montells.

Baixarem per l’Avinguda Montells fins arribar al Parc dels Pinetons.

Podeu veure la ruta en aquest enllaç